Shingeki no Kyojin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Zasady wypraw

Go down

Zasady wypraw Empty Zasady wypraw

Pisanie by Erwin Smith Pon Paź 08, 2018 7:12 pm

Przebieg rozgrywki
MG losuje rozmiar, typ, HP, szybkość, siłę, zręczność oraz inteligencję tytana. Na podstawie typu, zręczności i inteligencji, ustalane są umiejętności oraz zmysły tytana. Wszystkie te wartości dają poziom ryzyka oraz pulę punktów do zdobycia.

Zależnie od typu tytana, wybierane są jego ataki oraz reakcje.

Czas, który mija pomiędzy rozpoczęciem wyprawy a spotkaniem wroga jest generowany losowo. Tak samo przypadkowa jest liczba wrogów.

1. MG ustala szczegóły misji. Opisuje warunki (lokalizacja, prognoza pogody, itd), wypisuje dowódcę oraz kolejność pisania postów przez uczestników.

2. Pierwszy post po MG należy do dowódcy. Następnie każdy uczestnik pisze po jednym poście.

3. Po potwierdzeniu kolejki, MG podaje pierwszą informację. Na tym etapie może dojść do konfrontacji z tytanem. Wszystko zależy od czynności wykonane przez uczestników.

4. Uczestnicy odpisują zgodnie z kolejką. Mogą atakować, próbować uciec, złamać formację - wszystko jest możliwe. MG ustala przebieg za pomocą generatora liczb lub kostki do gry.

Przykład
MG: Jest dość późno jak na wyprawę, jednak nie można było wyruszyć dopóki wiatr nie rozproszył deszczowych chmur. Kopyta koni ślizgają się na błocie, ale w krótkim czasie Zwiadowcy docierają do stabilnej drogi - szlak do miasta. Jest dziwnie pusto, mimo tego że wciąż są blisko muru - nie widać żadnego tytana. Uczestnicy oczekują na rozkaz dowódcy.
Dowódca: xxx
Kolejność: Uczestnik nr 1, uczestnik nr 2, uczestnik nr 3.
Dowódca: xxx czuł wzrastające napięcie wśród swoich ludzi. Wiedział, że oczekują na jego rozkaz, który kierunek wybierze? Po chwili ciszy podnosi głos:
“Musimy pójść dalej, oddalić się od muru! Tu nie ma czego szukać!”
Pognał konia, pędził dalej drogą na południe, w stronę miasta.
Uczestnik nr 1: “Czy to dobry pomysł? Tytani powinni pojawić się tutaj, przy murach!”
Ufała dowódcy, ale nieraz nie rozumiała jego logiki.
Uczestnik nr 2: “Wyluzuj, skoro ich tu nie ma to tym lepiej!” odpowiedział Ucz. nr 1 i ruszył dalej, wyprzedzając ją. Był bardzo pewny siebie.
Uczestnik nr 3: “Skupcie się! Zaraz wypadniecie z formacji!” skarcił ich Ucz. nr 3. Miał większe doświadczenie w wyprawach i wiedział, że brak tytanów nie zwiastował nic dobrego.
MG:  (Mija czas oczekiwania na wroga. Rzuca kostką. Pojawia się 1 tytan). Pojawia się 5-metrowy tytan, nie wykazuje dziwnego zachowania. Przygląda się Zwiadowcom tępym wzrokiem. Nie wydaje się być dużym zagrożeniem.
(Uczestnicy po kolei piszą reakcje swoich postaci.)

Czynność wykonana przez postać zależy od:
-statystyk tytana. Jeśli postać próbuje uciec a ma niską wartość szybkości/zwinności, tytan który ma wyższe wartości tych cech może ją złapać. MG rzuca kostką, żeby stwierdzić, czy postaci udało się uciec, itd.
-reakcji towarzyszy.
Erwin Smith
Erwin Smith
Admin

Zasady wypraw 2hs94ox
Ranga : Dowódca
Zdrowie : 75/75
Przywództwo : 100
Zręczność : 60
Szybkość : 70
Koncentracja : 80
Liczba postów : 39
Join date : 06/10/2018

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach